Оцінка критеріїв тендера на продаж деревини

Пропозиція – це процес відповіді, по всій видимості, зробленого багатообіцяючим постачальником на запит пропозицій. Робиться пропозицію про доставку товарів або послуг. Оголошення про торги може бути оголошено для ряду контрактів, включаючи: поставку обладнання для закупівлі основних робіт (можливо, також заснованих на проекті компанії), знесення, авторизацію робіт і т. Д

Запрошення до участі в конкурсі може бути заповнене в формі передкваліфікаційним анкети (PQQ) у відповідь на оголошення, розміщене клієнтом, і, можливо, попередню співбесіду. Метою передкваліфікаційним анкети і передтендерний інтерв’ю є надання клієнту можливості скласти короткий список постачальників, які можуть найкраще підходити для їх конкретного проекту, яким потім буде запропоновано подати пропозицію. Це допомагає знизити неефективність і втрату зусиль в процесі торгів. Ви можете дізнатися це на сайті sale.ueex.com.ua.

У відповідь на тендер запрошені учасники торгів представлять пропозицію, яке вони включать в свою ціну на поставку товарів або послуг, а також пропозиції про те, як ці потреби клієнтів будуть задоволені, якщо буде потрібно. Інтерв’ю для середніх ставок можуть проводитися для з’ясування питань, які в іншому випадку могли б привести до неточного пропозицією. Вони також можуть дати клієнтові уявлення про потенційні проблеми або можливості проекту, як описано в тендерній документації.

Після отримання пропозицій необхідно провести ретельну оцінку, щоб визначити бажаного учасника торгів. Це називається оцінкою пропозиції (або іноді рішенням про пропозицію).

Історично склалося так, що оцінка пропозиції може просто визначити, що найнижчі ціни є сумісними пропозиціями. Це може бути відповідним для дуже простих контрактів на поставку, але для великих контрактів це може привести до вибору пропозиції з найкращого вартістю. У таких системах є тенденція, коли учасники торгів пропонують низькі ціни, а потім знаходять способи стягувати плату, щоб можна було знову гарантувати контракт.

Потреби, пріоритети і витрати клієнта будуть унікальними для кожного проекту, тому критерії оцінки будуть відрізнятися від проекту до проекту. У процесі попереднього відбору критерії оцінки називаються «критеріями вибору», а під час процесу торгів вони іменуються «критеріями присудження».

Інформацію про гонку ви можете знайти на сайті sale.ueex.com.ua/news/aukciony-lisu-v-elektronnij-systemi-prozorro-sale

Як правило, при оцінці можуть враховуватися деякі з наступних критеріїв:

  1. Ціна.
  2. Відповідний досвід.
  3. Розуміння вимог.
  4. Минулі показники.
  5. Технічні навики.
  6. Доступність ресурсів.
  7. Можливості та системи управління.
  8. Пропонована методологія (це може включати плани мобілізації, проектні пропозиції та нерелевантні пропозиції, якщо дозволено).
  9. Відповідність вимогам, встановленим в оголошенні про тендер.

Зазвичай вибирають не більше п’яти критеріїв. Важливо, щоб обрані критерії були ретельно розглянуті, щоб вони відповідали пріоритетам проекту і щоб їх можна було належним чином оцінити на основі інформації, представленої в пропозиціях. Якщо інтерв’ю повинні проводитися і оцінюватися разом з подачею пропозиції, це повинно бути враховано в умовах присудження.