Контракт на ведення переговорів є конкурентним ринком, і в кінцевому підсумку компанія буде оцінюватися на основі письмової пропозиції. У тексті обговорюється, як зробити вашу пропозицію видимим для конкурентів і як зробити його привабливим для замовника.
Без скромності
При подачі пропозиції або подачі пропозиції не можна припускати, що покупець заздалегідь знає компанію. Учасник торгів, можливо, ніколи не чув про цю організацію і не може нести відповідальність за те, щоб повідомити йому все, що варто знати про компанію.
Пропозиція не час бути скромним, тому що воно безпосередньо позначиться на результатах. Ви повинні кричати про свої успіхи, про те, що відрізняє компанію і про її характеристиках. Варто спробувати використовувати його в контексті – використовуйте одну з наступних доказів, щоб відповісти на питання:
- недавні Проекти;
- кваліфікація персоналу;
- речі, які робляться по-іншому;
- спеціалізація організації;
- ресурсні можливості;
- отримані результати;
- розроблені внутрішні інструменти, методи, стратегії;
- інвестиції.
Необов’язково просто стверджувати, що це найкраща компанія для цієї роботи – покупець повинен розуміти, чому, як і коли.
Використання різних доказів
При подачі пропозицій завжди настійно рекомендується використовувати докази: статистика, приклади контрактів, тематичні дослідження і посилання підтверджують пропозицію.
Якщо пропозиція дозволяє, для передачі інформації слід використовувати тестові блоки, зображення і графіку. Посилання на численні джерела роблять презентацію цікавою, і оцінювач легко виставляє оцінки. Ознайомитися з пропозицією про продаж пиломатеріалів можна на сайті https://www.uub.com.ua/rus/otsenochnaya-deyatelnost/ekspertnaya-otsenka-nedvizhimosti-v-harkove/.
Якщо ви хочете привести приклади доказів, вам слід звернутися до наведеного вище списку. Замість того, щоб просто сказати, що персонал має кваліфікацію, чому б не перелічити виділяються кваліфікації, надати резюме і пояснити, чому це означає, що вони краще підходять для контракту?