Якщо Вам необхідно повторно отримати свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану, оригінал якого було викрадено, загублено, змінено, поновлено, пошкоджено чи знищено, алгоритм дій наступний.
Ви маєте звернутися до відділу державної реєстрації актів цивільного стану із заявою щодо необхідності отримання дублікату документа.
До заяви додаються наступні документи:
- заява встановленої форми;
- паспорт (паспортний документ);
- документи, що підтверджують родинні стосунки з особою, відносно якої повторно видається свідоцтво про державну реєстрацію актів цивільного стану;
- документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита.
Послуга з повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану надається на платній основі наступними органами: структурні підрозділи Головного управління юстиції Міністерства юстиції в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, мм. Києві та Севастополі, районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру (відділи державної реєстрації актів цивільного стану).